Överkokt spaghetti

Herregud vilket benpass det blev nu imorse! Gick upp vid åtta så jag skulle hinna gymma och tvätta håret innan skolan börjar kl 13. Vid 9-tiden var jag på gymmet och började döda benen. Körde mitt vanliga pass och inkluderade den nygamla hatövningen utfall i Smith. Den är sjukt effektiv men samtidigt galet jobbig så därav min hatkärlek till den.

När jag var så gott som klar med benen var det dags för enbensmarklyft med hantlar, en av mina favoriter, men idag hade jag tagit ut benen så pass mycket att jag knappt kunde stå upprätt utan att jag skakade så det blev lite svårt att hålla balansen.

Allt som allt blev det att riktigt bra träningspass för både ben, rygg och mage. Dock ingen kondition idag heller då jag kände mig lite stressad för att hinna till skolan. Det hade jag i och för sig inte behövt känna för nu sitter jag i klassrummet sen en timme tillbaka och väntar på att lektionen ska börja.

20120228-124751.jpg

Lämna en kommentar